သင့်စားသောက်ဆိုင်ရဲ့ ဆုံးရှုံးမှုတွေကို ရပ်တန့်ခြင်းဖြင့် အမြတ်ပိုကျန်စေမယ့် POS စနစ်
Prime POS ရဲ့Restaurant POS System နဲ့အတူ ပြီးပြည့်စုံတဲ့ စားသောက်ဆိုင်သုံးအရောင်းစနစ်ကို သင့်လုပ်ငန်းမှာ အမြန်ဆုံးအသက်သွင်းနိုင်ပါပြီ။
စားသောက်ဆိုင်သုံး ပြီးပြည့်စုံတဲ့ အရောင်းစနစ်အတွက် Restaurant POS က ဘယ်လိုအထောက်အပံ့ပေးနိုင်မှာလဲ?
စားသောက်ဆိုင်ရဲ့အရောင်းစနစ်အတွင်း ဒီလို စုံလင်တဲ့ Features တွေနဲ့ အားသာချက်များစွာကို Restaurant POS တစ်ခုတည်းကနေ ရရှိစေမှာဖြစ်ပါတယ်။
1. Home Screen
လုပ်ဆောင်ချက်
– POS ထဲ Login ဝင်လိုက်တာနဲ့ Home Screen ကို အရင်ဆုံးမြင်တွေ့ရပါမယ်။ Home Screen မှာပါတဲ့ Setting ပေါင်းချုပ်ကနေ POS System တစ်ခုလုံးကို အသေးစိတ် စီမံခန့်ခွဲနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
2. Setting
Features
- Setting
- White Label
- Printer
- Tax Setting
- Add & List Multiple Currency
- Software Update
- License Uninstall
- Self-Order, Online Order, Reservation Setting
- Add/ List Payment Method
- Add/ List Denomination
- Add/ List Delivery Partner
- Add/ List Area/Floor
- Add/ List Table
လုပ်ဆောင်ချက်
POS System ရဲ့Setting တစ်ခုလုံးကို စီမံခန့်ခွဲထားနိုင်တဲ့ Setting ထဲမှာတော့ Software နဲ့ ပတ်သက်တဲ့ Configurations အားလုံးကို ပြင်ဆင်ဖြည့်စွက်နိုင်ပါတယ်။ E.g.. အသုံးပြုမယ့် Printer ကို ထည့်သွင်းတာ၊ Tax နဲ့ Currency အမျိုးအစားတွေ သတ်မှတ်တာ၊ Self Order / Online Order ခွဲခြားတာ၊ Payment Method အပြင် အခြားလိုအပ်တဲ့ Setting တွေ ထည့်သွင်းချိန်ဆတာ အားလုံးကို လုပ်ဆောင်နိုင်ပါတယ်။
3. Item
Features
- Add/ List ingredient Unit
- Add/ List ingredient Category
- Add/ List ingredient
- Add/ List Modifier
- Add/ List Food Menu Category
- Add/ List Food Menu
- Add/ List Pre-Made Food
လုပ်ဆောင်ချက်
Item မှာ ပါဝင်တဲ့ Feature တွေကတော့ အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်ပြီး ပါဝင်ပစ္စည်းတွေနဲ့ပတ်သက်တဲ့ Unit / Category တွေ၊ Food Menu တွေ၊ Pre-Made Food တွေအကြောင်းကို စုံလင်စွာ ဖြည့်သွင်းထားနိုင်ပါတယ်။
4. Outlets
Features
- Add/ List Outlet
လုပ်ဆောင်ချက်
ထပ်တိုးဆိုင်ခွဲအသီးသီးကို လိုအပ်သလို ပေါင်းထည့်စီမံနိုင်ပါတယ်။
5. Panel
Features
- POS
- Add/ List Kitchen
- Waiter
လုပ်ဆောင်ချက်
အော်ဒါလက်ခံရာမှာ အဓိကအသုံးဝင်ပြီး Customer မှာယူတဲ့ မီနူးကို Waiter တွေက မှတ်သားပြီး Counter နဲ့ Kitchen ပိုင်းတွေဆီ ပို့ဆောင်ပေးပါတယ်။
6. Dashboard
လုပ်ဆောင်ချက်
- Dashboard မှာဆိုရင် Quick Link ကနေ Menu၊ Payment၊ Expense၊ Purchase၊ Report တွေနဲ့ Stock တွေအထိ ဝင်ရောက်စစ်ဆေးနိုင်ပါတယ်။
- အဝယ်များဆုံး ရောင်းအားအကောင်းဆုံး Top 10 Items တွေ Top 10 Customer တွေ၊ Operational Comparison၊ Monthly Sale Comparison တွေကိုပါ လေ့လာနိုင်ပါမယ်။
7. Purchase
Features
- Add/ List Supplier
- Add/ List Purchase
လုပ်ဆောင်ချက်
စားသောက်ဆိုင်မှာ လိုအပ်တဲ့ ပါဝင်ပစ္စည်းနဲ့ ကုန်ကြမ်းတွေကို ဝယ်ယူရရှိနိုင်မယ့် Supplier ရဲ့Contact Info အပြည့်အစုံအပြင် ဝယ်လိုက်တဲ့ ကုန်ကြမ်းအဝယ်နဲ့ပတ်သက်တဲ့ ငွေစာရင်း ပစ္စည်းစာရင်း အားလုံးကိုပါ တစ်စုတစည်းတည်း မှတ်သားထားနိုင်ပါတယ်။
8. Production
Features
- Add/List Production
လုပ်ဆောင်ချက်
ကိုယ့်ဆိုင်က ကိုယ်တိုင်ထုတ်လုပ်ရောင်းချမယ့် Pre-Made Food တွေကို ထုတ်လုပ်မယ့်အရေအတွက်အတိုင်း တစ်ခါတည်းထုတ်လုပ်နိုင်မယ့် Features ပဲဖြစ်ပါတယ်။
9. Transfer
Features
- Add/List Transfer
လုပ်ဆောင်ချက်
ဆိုင်ခွဲ Outlet တစ်ခုကနေ တစ်ခုဆီ ကုန်ကြမ်းတွေ စနစ်တကျ ရွှေ့ပြောင်းမှတ်သားထားနိုင်ပါတယ်။
10. Sales
Features
- Add/ List Promotion
- Add/ List Customer
- Upload Customer
- Add/ List Sales
လုပ်ဆောင်ချက်
ပရိုမိုးရှင်းတွေ၊ Customer Info တွေနဲ့၊ အရောင်းစာရင်းတွေကို မှတ်သားရောင်းချပေးမယ့် အသုံးဝင် Feature တစ်ခုပါ။
လုပ်ဆောင်ချက်
11. Stock
Features
- Stock
- Low Stock
- Add/ List Stock Adjustment
လုပ်ဆောင်ချက်
ကျန်ရှိနေတဲ့ Stock စာရင်းပေါင်းချုပ်ကို မြင်တွေ့ရမယ့်အပြင် ကုန်ခါနီး Stock တွေထိပါ သီးသန့်ပြသပေးပါတယ်။ Stock အတိုးအလျှော့နဲ့ ပြင်ဆင်ဖြည့်စွက်မှုတွေလည်း ပြုလုပ်နိုင်ပါတယ်။
12. Waste
Features
- Add/ List Waste
လုပ်ဆောင်ချက်
အလေအလွင့်ဖြစ်သွားတဲ့ ကုန်ကြမ်းစာရင်းတွေကို မှတ်သားထားနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
13. Expense
Features
- Add/ List Expense Item
- Add/ List Expense
လုပ်ဆောင်ချက်
ဆိုင်ရဲ့ကုန်ကျစရိတ်အားလုံးကို စုစည်းမှတ်သားထားနိုင်မယ့် Feature ဖြစ်ပြီး Payroll၊ Transportation Cost၊ Rental Charges စသည်ဖြင့် Category တွေ အသေးစိတ်ခွဲခြားထားနိုင်ပါတယ်။
14. Supplier Due Payment
Features
- -Add/ List Supplier Due Payment
လုပ်ဆောင်ချက်
Supplier တွေဆီ ပေးရန်ကျန်ရှိငွေကို မှတ်သားထားနိုင်ပါတယ်။
15. Customer Due Receive
Features
- Add/ List Customer Due Receive
လုပ်ဆောင်ချက်
Customer တွေဆီက ရရန်ကျန်ရှိငွေကို မှတ်သားထားနိုင်ပါတယ်။
16. Attendance
Features
- Add/ List Attendance
လုပ်ဆောင်ချက်
စားသောက်ဆိုင်ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ ရုံးတက်ရုံးဆင်း Attendance အတိအကျကို ရက်/ အချိန်တွေနဲ့တကွ မှတ်သားထားနိုင်ပါတယ်။
17. Reports
Features
- Register Report
- Product Analysis Report
- Daily Summary Report
- Food Sale Report
- Daily Sale Report
- Detail Sale Report
- Consumption Report
- Stock Report
- Low Stock Report
- Profit Loss Report
- Attendance Report
- Supplier Ledger Report
- Supplier Due Report
- Customer Due Report
- Customer Ledger Report
- Purchase Report
- Expense Report
- Waste Report
- Tax Report
- Food Menu Sale by Category
- Waiter Tips Report
- Audit Log Report
- Available Loyalty Point Report
- Usage Loyalty Point Report
- Transfer Report
- Production Report
လုပ်ဆောင်ချက်
ဖော်ပြပါ Sector အသီးသီးရဲ့Report အားလုံးကို တစ်စုတစည်းတည်း လေ့လာစစ်ဆေးနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
18. Account User
Features
- Add/ List Role
- Add/ List User
- Change Profile
- Change Password
- Change Pin
- Set Security Question
- Logout
လုပ်ဆောင်ချက်
Waiter/ Cashier/ Admin အစရှိတဲ့ User တွေကို Role ခွဲပေးတာ၊ User Profile ထည့်သွင်းတာ၊ Password/Pin ပြောင်းတာ၊ Security Question ခံတာတွေ ပြုလုပ်နိုင်ပါတယ်။
19. Offline Sync
လုပ်ဆောင်ချက်
အင်တာနက်ပြတ်တောက်ချိန်တွေမှာပါ POS ကို ဆက်လက်အသုံးပြုနေနိုင်အောင် ထောက်ပံ့ပေးထားပြီး အင်တာနက်ပြန်လည်ချိတ်ဆက်မိတဲ့အခါ Data Update တွေ ပြုလုပ်ပေးမှာမျိုးပါ။
20. Unlimited User Account/Device
လုပ်ဆောင်ချက်
POS Unlimited Account Feature မှာဆိုရင် User Account နဲ့ User Device တွေကို အကန့်အသတ်မဲ့ ထပ်ခွဲအသုံးပြုနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်ရှင်။
လူကြီးမင်းတို့ရဲ့စားသောက်ဆိုင်များအတွက် ပြီးပြည့်စုံတဲ့ Restaurant POS System များရေးဆွဲဖို့ စုံစမ်းမေးမြန်းချင်တယ်ဆိုရင် Contact Us : 09-4210 140 55 ကို အခုပဲ ဆက်သွယ်လိုက်ပါရှင်။